Verktøy
Kontakt
Logg inn
Prøv gratis
Verktøy
Kontakt
Logg inn
Prøv gratis
Verktøy
Digitech er laget for å gjøre jobben din lettere. Enten om det er å få oversikt over pågående prosjekter, utregning av priser til et tilbud eller oversikt over all nødvendig dokumentasjon.
Prosjekter
Få fullstendig oversikt over alle aktive og tidligere prosjekter. Vår avanserte prosjektmodul gir deg detaljert informasjon om hvert prosjekt, inkludert prosjektstatus, fremdrift, tilknyttede dokumenter og utførende parter.
Les mer
Sjekklister
Legg til skreddersydde sjekkpunkter som må gjennomføres for å sikre kvalitet og nøyaktighet i arbeidet. Ved å bruke sjekklistene kan du sikre at alle trinn blir fulgt og at ingenting blir oversett, noe som resulterer i bedre utførte oppgaver og høyere kundetilfredshet.
Les mer
Avvik
Registrer avvik, beskrive årsaken, ta bilder og utføre nødvendige tiltak for å løse problemet. Ved å loggføre avvikene får du bedre oversikt over eventuelle utfordringer og kan implementere forbedringer for å unngå lignende situasjoner i fremtiden.
Les mer
Håndbok
Vår håndbok er en verdifull ressurs for alle ansatte i bedriften din. Her kan du laste opp og organisere alle relevante dokumenter, veiledninger, sikkerhetsforskrifter og annen informasjon som er viktig for hvordan din bedrift utfører arbeid.
Les mer
Produkter
Få en oversiktlig liste over alle produkter som brukes i din bedrift. Med vår praktiske importfunksjonalitet kan du enkelt laste opp skreddersydde pris- og produktlister fra dine foretrukne grossist.
Les mer
Timelister
En mobilvennlig løsning som lar deg enkelt føre timer mens du er ute i felten. Du kan raskt velge riktig prosjekt, skrive inn antall timer og legge ved eventuelle kommentarer. Timelistene blir automatisk lagret i systemet, og du kan generere rapporter for å holde oversikt over arbeidstimer og fakturering.
Les mer
Brukere
Få full oversikt over alle ansatte i bedriften din. Du kan tildele roller og ansvarsområder til hver enkelt bruker, slik at arbeidsflyten blir optimalisert. Alt i et brukervennlig grensesnitt.
Les mer
Kunder
Registrer viktige detaljer som kontaktpersoner, kontaktinformasjon, tidligere oppdrag og spesifikke preferanser. Dette gir deg muligheten til å skreddersy dine tilbud og tjenester basert på kundens behov og historikk.
Les mer